Tuesday, August 16, 2011

30 Things in 30 Days Challenge : Day 5

Day 5 : What makes me different from everyone else.


Salam....
Macam best jugak challenge untuk hari ke 5 nie..
So... untuk tak kelihatan 'ter'perasan dengan diri sendiri...
Anis pon bertanya kan pada kenalan yang rapat...
Jom kita tenguk apa comment diorang ok?

ni comment dari effa (kksy)

ni pulak dari abg chekri.

oh thanks fira pon sudi~

ni pulak dari myra.. 
hahaha!! thanks thanks~


nenok!
ye saya tau saya sempoi! LOL

ni pulak naniey (kksy), dia cakap
"yang m'bezakan ko dengan org lain adalah.... ko happy je wlaupn de prob..ceria"
:)
husband hafiza pon penah cakap mcm tu jugak...
saya nangis kat En.Zul je :)

nie pulak dari Reene (kksy)

ni pulak dari Ekin.. hehe
 
ok ni dari abg ali...
wow!! gila la... gua pon xtau!

ni pulak dari lecturer Saito, Puan Anna..
Thanks puan...

oh.. ni pulak from Azwad..
ye ye...saya pendek~

kak montel~

affan... En zul punya member

ye ini pulak ika~

alamak! baik la ayan~
saya garang sikit.

Sammy. 
nak kurangkan bercakap la~

Ain (smssaas)

hahahaha.... nie En. Zul~~~
Perut i terbelah pon u terima i kan?

2 comments:

MRYMOO said...

Saya suka jawapan nanine.
HAHAHAHA.

- Anis berani buat hidung oink oink dekat kereta orang jahat. :b

_anees^ said...

hahahaahahah!!!
shhhhhhhhh!!!!