Friday, August 26, 2011

30 Things in 30 Days Challenge : Day 14

Day 14 : who am i??


Salam....
Ala...nmpk sangat yang create Question ni xde idea. LOL
Ok ok ok...

Siapa saya?
Awak kenal?
Awak pulak? awak laaaa...yang baju kotak2 tu...
Kamu? kenal saya?

Since 2007 tau i ada blog nie!
Ok la...
Pada sesiapa yang baru mengikuti blog Anis.
atau yang sekadar click link ni. tapi tak baca pun kan?

Nama saya Anis Fareeza binti Othman bin Abd Rahman bin Ishak.
Seorang anak bongsu dari 2 adik beradik..
Mama saya bernama Siti Meriam binti Salleh bin Ahmad.
heee...
Perbezaan umur anis dengan abang anis ialah 5 tahun.
Oh! Abang anis bernama Azril Hasrul bin Othman.
Telah berkahwin dengan Siti Mahani bin Omar bin Sidek.
Mempunyai serang cahaya mata bernama Muhammad Mikaeel Zihan.
Oh.. Insyaallah bulan depan seorang lagi baby bakal dilahirkan.

Anis pernah bersekolah di Sekolah Rendah seksyen 18, Sekolah Rendah Islam Hira',
Sekolah Menengah Sultan Salahuddin Adbul Aziz Shah.
dan melanjutkan pelajaran di Kolej Komuniti Selayang(Sijil Rekabentuk Dalaman)
Diploma in Interior Design kat Saito College.

Dan sekarang saya mengusahakan perniagaan sendiri secara kecil-kecilan.
oh... dan juga freelance drafter.

Apa lagi?
Kekasih?
En. Zul la! hehehe...

Ok la...
tu je kot!
Selamat berbuka puasa semua!
Selamat hari Raya maaf zahir & batin.
Maaf kalau ada terkasar bahasa atau entry2 buat org terasa..
Maaf ye.. peace :)

No comments: