Thursday, August 25, 2011

30 Things in 30 Days Challenge : Day 13

Day 13 : What kind of person attracts you?.


Hahahaha!!!!
Salam!
fuh...ok ok... seems like i am revealing myself.
hahahaha... ok ok...

TALL, DARK & HANDSOME!

heeeee.....

Why Tall?
I feel save dow! serious! kang kalau pendek mcm "ekeleh, heels saya 5inch la!" *ok saya suka heels!, sbb tu la*

Why Dark?
Haaaa...tu ar! Bila dah didedahkan hindustan sejak dari kecik...tu ar jadi nye.. Serious gua nak Ja rule!! omg!
Ok..Main point is mmg anis tak suka lelaki putih sebab kang kalau panas ke, dia gelak gila ke, dia marah ke...Muka dia merah... euuuuuuwwww... i tak suka uuuu!!! tu la dia..hikhikhik...

Why Handsome?
Handsome ni tak semestinya dia ni yang dipuja ramai mcm BF i tu... ala johnny depp tu... percaya la...handsome seseorang lelaki tu akan terserlah dari dalam... ish!! tergoda!

OMG!!! ada lagi satu la!!!!

SUARA KELELAKIAN!!!
why why???
Saya mudah cair bila suara lelaki tu penuh kelakian!!! hahahahaha....
Sorry...saya tak suka lelaki jambu!!! LOL!

Tapi kan?
Kenapa harus cerita pasal lelaki je? perempuan pon boleh attract what?
alaaaa...biar la eh...nie blog ANIS FAREEZA~~~!!!

Caya tak en. Zul saya ada semua tu? hikhikhik

2 comments:

MRYMOO said...

Semua macam papa pun ada jugak :3

_anees^ said...

hahhaha!!! sama la tuuuuu!!!