Monday, August 22, 2011

30 Things in 30 Days Challenge : Day 11

Day 11 : 5 perkara anda perlu tahu tentang saya ye.


Salam...
Disebabkan mama ada kat sebelah anis sambil menjahit Sarung bantal untuk Lia,
Anis pon tanya mama...
"ma..apa 5 perkara yang mama rasa orang kena tahu tentang adik?"

1. Suka cakap merepek kalau mama kejut dari bangun!
Hahhh?? hahahaha...ok la..Anis nie memang banyak sangat mimpi..tak tahu la dari mana mimpi tu...
Hehehe.... bila mama kejut tu ada la terkeluar sikit dari mimpi tu... hahahaha!!! tapi abang anis lagi teruk kot... lalalala~

2. Menentang dulu sebelum setuju.
Bukan macam tu...kadang menentang apa yang salah... kan ma kan?

3. Tekun dalam sesuatu kerja.
Hahahaa!!! mama nak kasut ker? LOL mcm bodek je tu kan? ok ok! indeed! buat apa nak buat kerja separuh jalan??

4. Sensitif.
Hehehehe... nak buat macam mana yer? benda lain boleh tahan...kalau cite je pasal family ke, ayah ke, ibu ke senang je airmata mengalir... Nak buat macam mana... oh! kadang tu kalau diri sendiri pon tak mampu nak beli apa yang nak pon boleh mengalir airmata.. Tapi alhamdulillah.. Pengalaman mengajar ku... Alhamdulillah... Belajar Bersyukur dengan apa yang ada...

5. Fashionable.
Mana nak tumpah kuah kalau tak ke nasi? hahahahaha!!! tu ayat anis kat mama... bukan nak riak...tapi kita harus berpenampilan menarik kan? la...kadang tu buruk jugak!!  :)

Terima Kasih ye mama...
Selamat bersahur semua!

No comments: