Sunday, January 30, 2011

Balasan TAG frzm.Inside

Salam!
Ok! Lama gilaaaaa takde orang tag-tag nie!

haha...i just simply search 'tag people cartoon'
suddenly keluar nie~ I LIKE!

Ok...Jom kita lihat apakah soalannya!

1. APAKAH STATUS ANDA?
~ Marital Status (dlm borang2) : "Single"
~ Facebook Status : In Relationship with Md Zulkarnain.
~ B2B Status : :Bride to Be dalam jangka masa yang tak dijangka...erk?

2. CERITAKAN TENTANG DIRI ANDA

~ Nama glamor : Anis *sbb tu kot personality ku totally sama dengan maksud namaku. jap betul x ayat nie?
~ Nama sebenar : Anis Fareeza Othman
~ Age :pergh! nie Gua sensitive beb! 24 kot.... uh!
~ Bday : 13th July 1987
~ Work : Swerve Design SDN BHD
~ Home : Sunway.
~ Suke : Banyak! Kalau soalan nie tanya 'paling suke' boleh ar jawab! hahaha
~ Benchi : Minta maaf, saya sangat benci orang yang bermuka2 kerana saya boleh rasa anda bermuka!
~ Me : lawak? hahahahah!

3. CERITAKAN TENTANG BLOG ANDA

Aduh! Baca sendiri yer? kerana dengan blog inilah saya mencatatkan sehidup saya..

4. APA PENDAPAT ANDA TENTANG DUNIA BLOG? 

Saya suka wahai rakan2. Kerana saya terlalu suka membaca! ngeeeheeee... Sambil tersenyum!
Kadang boleh nangis jugak. *yawn....yawnnnn...

5. NASIHAT KEPADA KAWAN-KAWAN YANG BARU NAK BUAT BLOG

Teruskan usaha anda, kerana dengan blog juga menjana pendapatan anda! hahaha!  
Merepek sudah!

6. NYATAKAN KEUNIKAN BLOG ANDA

Adoyai! xde ape yang uniknya....tunggu Gua jadi Perdana Menteri baru pelik yang unik!

7. SAMPAI BILA NAK MENULIS BLOG DAN IMPIAN ANDA DALAM DUNIA BLOG

Sampai menutup mata...*sayang, u ada password i kan?

8. TAG 5 ORANG YANG ANDA NAK KENAL
1. Awak!
2. Kamu!
3. Dia.
4. Tuan Hamba.
5. Hang la!

1 comment:

Azlina said...

Hello, I'm Azlina. Below is the link connected to my research survey on Malaysian Bloggers. I really appreciate if you can participate in it. Thanks.
http://www.kwiksurveys.com/online-survey.php?surveyID=IJNOIM_a20d967d

Azlina
scorpluto35@yahoo.com

p/s: please delete this post after you are done with it. thanks.