Tuesday, December 28, 2010

Siti Dialam Fantasi

Salam...

Berfantasi bersama Syarul...hehehe...
Syarul ambil anis kat office..macam biasa.. Bersama baby baru Syarul! 
*OMG syarul! aku lupa snap ngan baby baru ko! 
Anis drive to Istana Budaya.
Pegi ambil ticket.
Tak ramai lagi, jadi kami mengambil kesempatan untuk bergambar!

heeeee...anis d'fantasi! oh nmpk x lipas tu? grrrrr

Syarul.

Masih awal, so kami makan kat kedai Sany Char Kuew Tiaw.
Oh! Kat situ ada Fizo Omar, Johan Raja Lawak bersama isteri..
Syarul tanya "ko xnak bergambar dengan Fizo?"
Erk! seumur hidup x peah lagi la anis gila nak bergambar ngan artis :D 
Kalau Altimet! nak nak!!! hehehe....

Makan sampai habis.
Menuju ke Panggung Seri.
Bermulalah fantasi si Siti.

Jalan cerita dia sangat kreatif cuma ending dia "mcm tu jer?"
Anis rasa johan dan abby yus la penyeri cerita nie...hehehe....
Mereka sangat lawak!
Lakonan Liyana Jasmay sangat mantap...
Dia bagaikan dah biasa dengan teater!
Ok la!
Fizo dan Liyana

para artis

hehehe ada suasana dalam air dan ramai duyung!

ngeeeeeee....

K la! 
bye! 
nak ZZZZzzz.... Good nite!~

1 comment:

Mysterious Lady said...

oit. lambat ko tido! email aku pic2 ni boleh? thanks! :)