Friday, November 19, 2010

MSID '10

Salam...
Sorry b'coz membiarkan blog ini bersarang skit...
Ok...cleaned already!hahahaha...
I'm super busy few days ago... now??!
a bit freeeeeee!

Ok! Last saturday i joined MSID day at Taylor's Lake side campus.
The sad thing is, this could be the last MSID. waaaaa....Because they will combine MSID with PAM.
Nah...what is MSID? What is PAM? I'll tell u later ok...
For this year theme is Biosphere 'monster'! heeeee...

Lets story through pictures. yeeeeeee....
Bangun seawal 6am..Suddenly mus call and minta fetch dorg kt college.
Ok...

As usual...berkumpul before gerak...
Tapi mana musssss semua nie....aiyak!

heeeeee...cheeeseeeee

*~~~first of the gang to die-zee avi!~~~* phone berbunyi...
"anis i kat belakang college nie" nanie berkata...
"Oooo....ok coming!"

Nanie sorg je...mus xde! hampeh!
Terus gerak amek mama pastu menuju ke Taylor's!
Sesampainye kat sana dah blur! besar kot!
Cari class yang menempatkan Saito College.*ok i've no picture of the class room!*
OMG rugi sgt sebab lupa snap!
Dah dapat tee shirt kami trus tukar...
Then got breakfast served...aiyak...kenyang already...
tapi setakat bergambar, apa salahnya...
This is lecturer's table. tapi ada student tuuuu....
belasah jeeeee....

mereka Junior!.
budak-budak lepas makan mmg cani...


nie la abg photographer bersama kekasih...heee
comel!

Settle breakfast, semua masuk dewan....haaaaa....
Time ni la yg best sgt...semua college berkumpul... :D

peace! *ah gemuk.
Time nie la kami bersorak sekuat hati... yeah! 
Oh...Adik2 junior nie x tidur..so they have their own skills..hahahaha

tidur dengan spect + senyum.

zul pula..hahahaha..pandai pandai adik kakak!

I really missed college life...seriously...

yeah! 4belas at Saito college!

oh ...xtau la sapa snap...lupa!

Here the story begin! hahahaha...
I participated for videologue competition....hehehe...
So lepas launch ceremony, semua peserta videologue competition harus ke Computer Lab.
They taught us how to use Adobe Premier Pro using MAC!
OMG! i'm not apple user! but its ok...its easy neway...
Kami ada 2jam utk shooting, 2 jam untuk edit....
Yeah....Idea-idea!! mencurah2 babe!

nah...ramai idea disitu! LOL!

Penat nie! penat nie!
TIBA-TIBA!
The emcee of the event that day announced that "i'm sorry, videologue competition has been cancelled"
Tak menyirap aku? panas dow!
nevermind! disebabkan batal...kami boleh menonton fashion show! yeah!

heeeeee.

hahahaha...nie abg tegap budget hot...lupa la from which college..

maxis gurl. 

iklan! anak Puan Ana...hehehe...

DVD gurl. i think she's from MIA. :D

the ladies! from KBU.

Kechun.

haaaa....nie dari UIA ...hehehe

dari KKSY.! kolej lamakuu...ooohh!

i'm sorry..i cannot remember which college are u from.

Lim Kok Wing.. *F.Y.I lim kok wing will made something dractic and LUCAH! 

haaa....ni pon Lim Kok Wing! dia nie lagi melampau .TET!

hehehe...PJCAD!

:D

pweencess...

agak garang...rawrrrrr...grrrrr!

yeeehaaaaa!! monster!
Last but not least.

mus the robot!

lady bird.

them.

us!

biasa ar...pensebok!

kuat?

in the making 1

in the making 2

heeeeeeeeeeee....

After the fashion show, we got relax and rest time!
yeah! i cannnot tahan till i mandi at taylor's college...thanks! hehehe...
Dinner!
muka puas makan + sakit kepala!

Got Lighting design Competition..jom











from Saito!

Ya know what....not all the good things when a campus is huuuugggeee....biiiggggg....or great...
there are also disadvantages on the other hand Oooo....I'll story later la :D

Nie gambar time performance pulak....

LimKokWing

KBU.




SAITO!


UITM Shah Alam.

its a part of performance?
yeah yeah...i got migrain that night! nah!

Wei! Saito also won alot for MSID 5belas! heeeee
Ok! that's about it...
Chiow! lapar...mau makan!

No comments: