Monday, June 28, 2010

Kebiasaan Yang Menjadi Hobi

Salam....
Lama rasanye tak share something..

Mama tegur anis "kenapa la simpang byk2 receipt dalam purse tu"?

ticket movie ....hehhee...nie pon byk yg mama dah buang! 

hehehehe....

Tu blom tgk dalam purse saya! 
Everymonth resit2 tu akan dikeluarkan dan Anis akan buat calculation untuk bulan tu!

Anis start simpan resit time anis form3....
Sbb anis tgk satu drama tentang pembunuhan...
Dia membuktikan dia tidak bersalah dengan resit...gempak!

Since that day...dah menjadi kebiasaan anis collect resit....
And sometimes buat anis terfikir bila tgk balik resit2 nie....
Ish ish....boros kah aku?

4 comments:

Mysterious Lady said...

same.. tapi kalau aku rajin je aku kira... tapi aku mmg tak kan buang

anis fareeza said...

kita mmg sama wahai syarul...ko jgn la risau...aku rasa taste lelaki pon sama! ouch!

Mysterious Man said...

dulu masa tahun 2001-2002 tak pernah simpan pun? :D

anis fareeza said...

mana aizad tau?
masih ada lagi card2 comel aizad...
masih ada lagi gambar2 kt taman tenaga...eh byk la...huhuhu..cuma resit jer xde..sbb pindah randah...