Saturday, April 17, 2010

Lelaki + mulut longkang + rasa diri bagus + poyo = LOSER!

LOL!
Best x title....
Igt x anis penah ckp...
I will be nice if org tu respect me!
Kalau mulut agak 'lonkang' tu...
Rasakan la mulut biadap aku!
wahahaha!

Ada la seorang lelaki yang diberi nama S..... Eh geli la nak sebut...
Dari college lagi dia nie seorang yang boleh tahan cakap besar nye...
But i don't give a damn.... Banyak lagi assignment aku nak settle nyah!
hahahaha... Tup tup tup abis college keep in touch dlm facebook...
Dia melanjutkan pelajarannye di Segi College Damansara...
And kitorang start membalas bahasa since college dia x join MSID...
hahaha...
Ada aku kesah ker?
Berdirinye saya disini bukan nak mengutuk Segi.. TET!
Biasa la tu..anak manja kan....anak org kaya lagi...
Lps tu anis biarkan la dia ngan mulut 'longkang'nya...
Suddently tup tup!
dia bikin kuar statement guna sedap gua pulak!
Peh! Panas pulak hati nie....
INGAT! SAYA AKAN BAIK KALAU ORG TU BERTINDAK BAIK!
KALAU MULUT LONGKANG, RASAKAN LA!

untuk bacaan yang lebih besar...sila click di gambar... :D
nie baru sikit.... panjang lg sbenarnyeeeeeeee

2 comments:

Mysterious Lady said...

buang mase je layan org mcm ni wey

anis fareeza said...

sbb tu aku x lyn dah!
gila budak kecik gila status tu!
hahahhaa