Sunday, April 4, 2010

Bulan Kelahiran & Sifat Saya.

Salam...
Huhu...Anis tertarik dengan rahsia peribadi mengikut bulan kelahiran.
Anis copy and paste sifat2 nie dari Dr. Fadzilah Kamsah.
Jom kita tgk apa yang sama dengan anis!



JULAI
* Sangat suka didamping. = huhuhu..btol btol...
* Banyak berahsia dan sukar dimengerti terutamanya lelaki. = saya mmg seorg yang sgt berahsia!
* Agak pendiam kecuali dirangsang. = hahaha! shhh...malu skit! kalau dah bercakap xleh stop! tapi kalau org x kenal saya org kata saya sombong!
* Ada harga dan maruah diri. = yup! Sbb tu jgn sesekali persoalkan maruah diri saya! Saya cepat melenting!
* Tak suka menyusahkan orang lain tapi tidak marah apabila disusahkan. = eh, mmg btol! 
* Mudah dipujuk dan bercakap lurus. = mmg senang dipujuk, cuma bercakap lurus tu kurang btol skit!
* Sangat menjaga hati orang lain. = yesh! try la kalau x caya.*cuma mulut kne jaga la. Jangan biadap! kalau x kne smash blk la :P
* Sangat peramah. = wahahahha! yer btol! cuma x pada lelaki gatal!
* Emosi sangat mendalam tapi mudah terluka hatinya. = adeh! nie la yang paling xleh handle! Tapi alhamdulillah...sekarang dah senang nak handle emosi2 nie!
* Berjiwa sentimental. = wooot wooot! 
* Jarang berdendam. = rasanye xde...dulu jer la time muda2...biasa la tu...
* Mudah memaafkan tapi sukar melupakan. =hahaha... Caya x, dlm otak anis nie mcm ada 'tape' yang boleh rewind benda2 yang sukar dilupakan nie!
* Tidak suka benda remeh-temeh.  = yesh! tp tgk jugak concept remeh-temeh dia tu!
* Membimbing cara fizikal dan mental. = jap.. saya just bagi pendapat dan dorongan.
* Sangat peka, mengambil berat dan mengasihi serta penyayang.= nie la yang paling tepat!
* Layanan yang serupa terhadap semua orang. = yesh! sbb tu kadang x perasan kalau ada kata2 sinis.. sbb malas amek port! tp kalau dah teramek port... cana?
* Tinggi daya simpati. = huhu...saya cepat bersimpati pada org dan mudah bersedih untuk kesedihan orang lain :(
* Pemerhatian yang tajam. = nie la yang bahaya sgt nie. so korg kne hati2 kalau nak buat kesilapan tu ok?
* Suka menilai orang lain melalui pemerhatian. = hehehe...kadang tu tepat...kadang tu x tepat...biasa la...selalu nye tepat la kalau anis menilai. Insyaallah tu hanya mainan minda.
* Mudah dan rajin belajar. = yer ker? tapi kalau bab baca2 nie sorry...susah skit!
* Suka muhasabah diri. = jap...betul kot...
* Suka mengenangkan peristiwa atau kawan lama. = kan dah ckp...anis ada tape dlm otak nie.
* Suka mendiamkan diri. = tgk tempat la..kalau x bising jugak.
* Suka duduk di rumah. = yesh! sgt btol! 
* Suka tunggu kawan tapi tak cari kawan. = hehehe...kadang saya cari kawan saya jugak!
* Tidak agresif kecuali terpaksa. = wahahah! btol! 
* Lemah dari segi kesihatan perut. = inilah masalah yang anis hadapi dari kecik! gastric, appendix, usus terbelit, masalah pencernaan. semua la!
* Mudah gemuk kalau tak kawal diet. = hahaha! inilah masalah anis yang paling berat sekali la!
* Minta disayangi. = ye lar! semua org ingin disayangi kan?
* Mudah terluka hati tapi lambat pulih. = huhuhu...xpe xpe..saya faham.
* Terlalu mengambil berat. = hehehe...
* Rajin dalam membuat kerja = malas skit kot!




ZZzzzzzz

2 comments:

haziQah said...

anis..kitenye prangai sama~~ sbb lahir bulan sama hehe

Anis Fareeza said...

hahahaha!
tu la.... :P
mmg btol la!