Saturday, March 20, 2010

Tag Dari Zilhan. *must do katanya.


Ini adalah kali pertama abgku menge'tag' diri ku.
Anda dikehendaki untuk menjawab sepuluh soalan di bawah dengan menggunakan bahasa melayu sepenuhnya.
Sila jawab dengan jujur..*perluker jujur??

1.      Siapakah diri anda di rumah?
=  Seorang yang suka menonton TV + buat assignment! :D
2.     Siapakah diri anda disamping rakan?
=  Seorang periang! wahahaha....riang ker saya?
3.      5 benda yang anda idamkan tetapi masih belum tercapai
=  Mengikut turutan
 Kurus. LOL!~
 Mempunyai business sendri! insyaallah by next year satu kedai akan dibuka! tunggu!~~
 Nak melancong selama 4 bulan! hehe
 Nak bagi kesenangan kat mama.
 Kahwin!!!

4.      Siapakah nama pasangan anda?
=  Mohammad Zulkarnain Latiff.
5.     Ceritakan 5 perkara yang anda paling suka tentang pasangan anda
=
1. Mata – adeh! first time tgk pon dah cair! hahaha..kantoi~
2. Kumis – saya seorang penggemar lelaki berkumis!
3. Bimbingan – sejak kami menjadi pasangan kekasih, en. Zul la yang byk membimbing saya supaya tidak 
          melakukan perkara2 yang merosakkan tu. Alhamdulillah
4. Setia – en. zul la lelaki yang sangat setia pernah saya jumpa. Insyaallah berkekalan la perasaan tu. amin.~

5. Suara – waaaaa....dengar suara lagi boleh jadi cecair! hahaha... kalau korang dgr mmg bergegar telinga 
          sbb sedap sgt.
6.     Bila tarikh anda couple?
=  8.8.2006 
7.     Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda?
= Dah tentu la bergaduh!~ hahhahaha semua org pernah lalui saat getir nie.
8.     Lagu tema cinta anda?
=  Cupid - 112. heeee~
9.     Apa perubahan yang ingin anda lihat dari pasangan anda?
= xmau dia berubah! i sayang u seadanya. cewah...!~ tp bak kata abg berubah untuk lebih baik bagus jugak.
         insyaallah.
10. Tag 10 rakan ada yang lain
Sesiapa rasa nak jawab nie copy jer la ok!~

No comments: