Saturday, November 28, 2009

New Moon!


Huhu....
Malina dah booked New Moon since hari isnin lepas!

Apa lagi!
Ber-New Moon la Khamis malam!
Menonton bersama Hafiza, Malina, Nina n Maryam...

Guess what?
Ada somebody dah update status kt facebook cerita pasal ending!
Aishoooo!

So anis tau ending dia before tgk movie tu!

mcm mana org boleh ckp x suka dia? ish ish....

nie la part yang paling heeeennnsseeeemmmm skali!ouch!


Dalam movie tu sme bersorak bila Edward muncul...jeng..jeng...
Gila! mcm tgk concert! hahahhaa
Oh! I've tried to like Jacob! but i can't! hahahha

Xtau nak suka dia kot mana! ish ish...
Nmpak sgt saya setia org nye!!

Oh ! saya malas nak cite sinopsis New Moon!
Go and watch ok?
Kebelakangan nie anis suka menghabiskan masa untuk menonton movie...
X kira la dvd ker, stream kt tenet ker!

Suka hati saya la!
Saya tu x sedar kot banyak assignment!

hahahaha!

Ok..Selasa yang lalu...
Kitorg dinner kt Ikea..

Kak Lin teringin nak rasa meat ball...
99, malina, maryam, kak lin ngan hanna...

Sambil tu rasa la jugak Daim Cake!
Sedap jugak...cuma sedikit muak!
hehhehe...
oh...ada ada lagi satu bola-bola, sedap jugak! tapi lupa namanye!

salmon with herb

haaa...nmpk x bola-bola tu? sedappp! nak lagi 99!

itu mereka..

daim cake!


Dan jangan lupa eh rakan-rakan....
Kalau pegi Burger King, SILA CUBA HERSEY'S SUNDAE PIE !

Sangat sedap! aduh...apa benda kt dunia nie yang x sedap?
DURIAN!!! hahahhaa... sorry...saya x makan durian! :P

haaaaa....tu dia!
dah cair!tp sedappp...

No comments: