Sunday, June 14, 2009

REUNION?


Huhu...Menarik kan title!
Yay!~
Hahaha
Neway setelah sethn lebih x jumpa dorg akhir anis keringkan hati pg umah naniey untuk reunion nie!
Saja la sbb lama x jumpa mereka!
Anis smpai smlm lagi... Tp linda n eika smpai tgh hari td...
Naniey ar salah bg information!
Igt kan eika n linda smpai smlm jugak!

Pagi tadi igt nak bgn awal buat nasi goreng la untuk naniey n adik dia...
Pastu sme terlajak tidur! hahahaha!
Smpai kol 12pm. LOL!...
Tp still masak ok...
Saya masak! huhuhu...
Sorry xde picture! :P

Sayang korang!!!!

nie pic masa ID nite last semester kt KKSY

*boleh x nak ckp, "xde duit buat cara xde duit"! huhu..org susah!

2 comments:

Aki said...

mane satu menarik ni eh.. hummm agak agak anis mane yg best... ? nak ajak layan green fairy ni

_anees^ said...

hahahaha!
siut jer...
dorg nie sme not available ok!
hahhah!
and dorg suci dari sme tu...LOL