Monday, June 8, 2009

BABY?!!


Oh!!
Ini adalah berita yang sangat gembira!! (ingin ku lompat lompat sekarang!)
Beberapa jam yang lalu! Phone ku berbunyi..
Di screen Phone terpampang nama 'abg celcom'...

"ADIK!!!.... Dah 7 minggu dah!!!"

Wah!!!! Memang ini yang aku nanti kan!!!!!
Yay!~~~ !!! Dapat anak sedara sendri!!!!

Gila ar!!!!
Thanks abg! Thanks Kak!!

Mama ngan abah dah nak jadi tokwan ngan tok!!
hehehe!
Abg! nak baby gurl tau tau!

Baby....nnt panggil 'acu' tau! Nak panggil 'Kak anis' pn boleh!!!

hehehe!!

X sabar nyeeee!!!!!! Mesti baby abg comel mcm saya!!
hahahaha!

9 comments:

MRYM said...

Waaaaaaaaaah , Seronoknya.
haha org pulak yang excited. :)

Tak saba nak tunggu syeda pulak mengandung. :))

_anees^ said...

tu ar psl!
bestnyeeeee...

mesti baby tu comel cam org!haha!

Mysterious Lady said...

makcik r!

Wangi said...

hey, u listen to regina spektor?

i like 'fidelity' and 'better' ;)

_anees^ said...

huhu...
i love her voice!
unique!
:P

elqasr said...

panggil kak anis..?? bluuerrrkkk!!!
*geli geleman*

haha.. ana dulu umo 9 thn dpt anak sedare ..da kene panggil maksu.. huhuhu.klu beza umo 9thn cam ana ni ok gak la nak pnggil kakak.. ni 23 thn!!! hahahahaha
bluuerkk bluueerrkk!!

terima la kenyataan maksu anis !! ;)
hahahaha

_anees^ said...

hahahahah!

relax ar maksu ana!
kitorg jd geng nnt!
hahhhaha

Aki said...

anak buah la wey

_anees^ said...

hahahaha!
anak sedara ngan anak buah lain ker?
hahahah!

sengal la ko nie:P
dan dia boleh jadi adik aku anytime..hahahaha