Saturday, May 23, 2009

HARI INI BELUM SEJARAH!


ada perasaan bengang skit sbb xleh resize gambar nie! ape kes!

Hari nie anis bgn seawal 9 pagi... Lalu menidurkan diri kembali... 
Sehingga jam 10 pagi.. And mandi mandi.. Siap siap..
Malina dah siap awal dah.. Rupanya nak tgk movie kol 11.20 pagi..
Bukan nak cakap awal2.. Kalau x anis siap awal dah.. Hahah!
Kol 10.50 baru kuar umah. LOL.. 
Smpai piramid kol 11.15.. 
Trus beli ticket and beli pop corn! KAMI LAPAR!!!!
Kitorg tgk cite Night at the museum.. 

ada perasaan bengang skit sbb xleh resize gambar nie! ape kes!

Disebabkan cite nie yang kedua kali nya... 
So cerita dia sangat simple.. Coz benda yang lama kan?
Tp byk watak baru la... Anis suka Abraham Lincoln.. 
huhu... Mmg gelak saja la cite nie...

Kuar dari wayang, kitorg singgah Nicole.. 
Ada sale pulak!!!
Pastu anis terangkat satu baju! Ya Allah
Gila jap kan... Sbb cantik and 70% less! 
Nak nak!!!! Trus call mama.. Mama kata blk amek duit kat umah!
nie la yang dikata
hahahah! sanggup! Anis blk amek duit jugak ok!
Tp x beli lg...

Lps tu g umah aunty Rashidah (aunty malina) ...
Sbb Ainul baru blk dari Amerika.. skema jer spelling!lol
1st time tgk ainul... 
Ainul bg satu earing... hihihi
Kt umah ainul makan nasi goreng cina!
Pastu lepak-lepak..
Tiba-tiba.......




"jom! awak bawak org g piramid"
Ainul minta malina bawak g piramid. Beli card untuk birthday aunty rashidah!
Fuh... Mmg best la!! NAK BAJU TU@!!!!

Piramid lagi.....huhu...
Teman ainul beli card dulu... 
Pastu bli baju anis pulak...
And kitorg tgk movie lagi! 
Cita Angel and Demons!
Anis n malina tgk untuk kali ke-2!
Saya tidur! 1st time dalam hidup tidur dalam wayanng! hahahaha

Lps abis movie trus blk... 
Fuh fuh! Pnt...
Pastu kne format laptop!
Ayooo... Laptop buat hal laaa...sedih...
and till now x tidur lagi...
huhu...

2 comments:

Mysterious Lady said...

apesal tido? tak best kah angels & demons? aku tgk best heh

tp aku tertido mase tgk night at museum 2 plak. hihi

ehh dh tgk wolverine? aku blum lg. best x? must see ke?

_anees^ said...

sbb aku tgk dua kali dah...hahahhahaha....

wolverin aku tgk yg download nye...
huhuhu.... yg x edit nye...
sbb tu aku rasa biasa jer...