Saturday, May 30, 2009

DATING.

Setelah sekian lama kami tidak keluar bersama..
Setelah sekian lama kami sibuk dengan tugasan masing2.
Setelah sekian lama kami tidak makan bersama!

Hari nie anis kuar dengan kekasih! hahaha! Mr 99!(sorry xde pic ngan mr.99..x boleh terdedah!)
hahahaha...
Kuar g makan jer pon... Janji boleh dating! LOL...
Kitorg makan kat Nando's Subang Parade..
Yummie... I love Extra Peri-peri! Nak nak!
Dah settle makan...


2nd task is.......SIM 3!!
yay! hahaha! shhh.. Saya bli pirate punya!
Maafkan saya...! X thn sgt dah nak sim! :P

Balik jer trus install The Sim 3...
Serious can't stop saying 'BEST'!
Boleh korg imagine? Ayoooo....

nie ar hasil sim 3! gila best graphic dia!

Main sampai dekat kol 10...
Aki buzz ym...
Ajak lpk... Dia belanja MCD! fuyoooo....
Pastu kitorg lpk kat dataran bawah...
Makan smbl snap snap!
huhu.....
Then blk!nie aki..malas edit!

gemuk!huhuu....

7 comments:

Mysterious Lady said...

patutkah aku membenci ko?
*tsk*tsk*

nina mazda said...

wah!
mkn mcd!
haha..
bila turn nina lak dpt mkn mcd free??
haha..

_anees^ said...

[mysterious lady]
hahahah! best ooo! ko x perlu benci aku! hahahah! ko hanya perlu dengki dgn aku! hahahaha!

[nina]
hahahah!
saya student lagi :P
nnt org keje org blanje awak MCD!
Yay!~

haziQah said...

ahha ble bca tjuk nye nandos trus taw anis mkn ktne he
kite pun bru mkn nandos ;)
tp bst nye dpt mkn sma2 kt nands 99 .hehe

_anees^ said...

hahahhaha!
shhh...
nnt boleh kita mkn skali!
hehehehe

Azril said...

woi... woi.. sapa suruh pakai seluaq pendek kluaq rumah.. nk kena dh adik aku ni..

_anees^ said...

hahahahaha!
terkeluar la abg...
dah agak dah!