Monday, April 27, 2009

TAG from aki

Jawab Soklan² dibawah ini dengan jujurnya ok???Soklan² nye:-


• Adakah anda seorang yang periang?
Adakah saya riang kawan-kawan..?hee...

• Anda mempunyai Bf/Gf??
hhahaha...Saya ramai Bf and Gf...

• Siapakah nama Bf/Gf anda??
Aki, bendul, capik, maer, najib, Apex, Linda, nanie, naniey, eika, oi oi !!! ramai dow! apa punya question nie?!!!!


• Berapa lamakah hubungan anda dengan Bf/Gf anda??

Kami di takdirkan berkawan sejak azali!

• Adakah anda kerap berdating??
:( susah... Dia jauh...Tp nnt dia x jauh dah :D

• Apakah yang anda impikan untuk Bf/Gf anda??
Nak suruh dorang open table? Lapar dooow


• Sekarang anda sedang buat apa???
Mandi! budus ! sapa buat tag nie eh? rasa nak bunuh dia plak!

• Anda berkerja atau belajar???
Both! saya rajin! dan saya penat!

• Anda suka x dengan pkerjaan anda sekarang??
suka suka!!!

• Adakah anda happy & bahagia ngan kehidupan anda??

Alhamdulillah...cukup segala-gala nya...insyaallah

• Anda akan gila sekiranya???
bila x sedap hati!! nak nangis skang boleh? sbb x sdp hati!

• Berapakah umur anda sekarang??
21 tahun lebih lebih


• Apa yang penting dalam kehidupan anda??

Kejayaan ...boleh? blur ar!

• Cinta itu buta_____________________(sambung ayat ini dengan sekretifnya)
Cinta tu mmg ar buta! Gila ko! Gua jatuh cinta ngan member lepak!!!! hehehe! Aku cinta dia!! ups...lebih pulak! tu ar...kol 3am pn x tidur g..

• Apa yang anda suka tentang diri anda??
Saya sayang diri saya... boleh korang jawab apa saya suka?

• Barang² anda yang anda sangat sayangi??

erk?

• Anda mengharapkan anda akan_______________(sambung ayat ini)
Mempunyai sebuah kehidupan yang selesa dan dapat balas jasa mama n abah.


• Bagi 5 perkara yang menarik tentang diri anda?

1. Suka cakap!
2. Suka fikir!
3. Suka tulis!
4. Senang bergaul.
5. Seorang penyayang... Saya sayang semua!


• Apabila anda bangun pagi..apa yang anda buat?

Bangun, duduk and cari phone! :P saya x boleh hidup tanpa phone.. Maaf.


• Apa pendapat anda tentang dunia sekarang?
Malas cakap! Baru jer lepas study Perpaduan Nasional.. Boring ar!

• Apa yang anda ingin putar balik sekiranya diberi peluang?
I wont turn back time.. Apa yang kita lalui sekarang adalah perubahan kita masa lampau!


• Upload gambar yang paling anda suka dan tak pernah orang melihatnya.



• Anda dimana waktu didalam gambar ini?
Kat Genting Highland!


• Bagi 5 sebab kenapa anda suka pada gambar ini.

1. Sbb saya sayang org yg snap nie.
2. Dia curi snap nie! sbb saya tgh marah. :P

3. Saya tau dia sayang saya!
4. Boleh x saya kata " suka hati la nak suka!"

• Senaraikan 10 benda penting yang tidak boleh renggang dari anda

1. Laptop
2. Handphone!


3. MP3




4. Camera

5. Spect!




6. Miniture perfume


7. Tiger bum & eye care

8. Lipstick

9. Kunci Umah!!!

10. Pen


• Motto hidup anda

Jangan putus asa...:-*


• Azam anda pada tahun ini
Nak simpan duit!


• Anda akan Tag soklan neh kepada???
--> Maryam!
--> Raihana!!
--> Feno!
--> Purple Pancake!!!
--> Haziqah
--> Fadhilah!

No comments: