Wednesday, April 22, 2009

LOW CLASS?? part 2.

gambar nie xde kne mengena ngan topic...cuma geram tgk muka dia..x knl pn!

Apabila nak berkawan pon pilih standard???
Ow ow....Bahaya kan?
Maaf...Bkn niat anis nak menjatuhkan sesiapa... Tapi nie hakikatnya...

Situasi 2.
Anis nie bukan la seorg yang berpelajaran tinggi..ups...BECOMING!!..hahaha...
and...Anis bukanlah dressup segempaknya... Cukup sekadar jeans + t-shirt...
Itu pon menjadi satu faktor bila saya susah mendapat rakan perempuan...Ow ow..

Oh oh...Lagi satu!!! Sbab anis PENDIAM!!!..hhahha...pon susah jugak...
Sbb dorg pilih2 jugak.. So senang kalau berkawan ngan lelaki.. NO HEART FEELING.. kn?

Situasi 3.
Percintaan x setaraf!!..hahaha...nie lawak!. dan semua kne accept situasi nie..
Anis sendiri penah mengalami benda nie semua.. Bkn sekali..Tp 2 kali...

1kali..
Cinta pertama dalam hidup.. Bersama si A.. (tak perlula diberitahu nama dia) Aib pulak nnt..
Cinta kami tidak direstui ibu si A.. Oh ya..
Mungkin masa tu anis terlalu muda dan berperangai kebudak-budakan..
Akhirnya anis ditinggalkan..LOL
Semoga A bahagia la hendaknya... hihi..

2kali..
Oh...yang nie drastik skit.. Si ' S '...hahaha...
Dengan dia anis mula kenal erti kehidupan...ish ish...
and i wont forgive him! ups emo pulak... Back to the topic!
Si S datang dari family yang memangggggg jaga standard~!!
Terlalu jaga sangat!! sampai kan terlalu biadap dengan orang yg kekurangan~!!
upps..sorry.. Tp tu kenyataan nye...
Sampai kan cara anis berpakaian pn dipertikaikan...
Salah ker? ayoooo.... Tu la susah!! END!

Now ...Alhamdulillah anis jumpa org yang bersederhana dan boleh memahami anis...
Insyaallah kami kekal..Amin..

Situasi 4.
Haha...gelak dulu jap!
Dulu masa kat college anis ada 'geng'... Ke mana jer kitorg ber empat..
Gelak2...Active2...Sme sama2...
Sampai ada budak yang segan nak tegur kami... xspecially junior la...
Ada jugak yang nak kawan ngan kitorg semata nak glamour!
LOL...Glamour sgt ker? Kitorg jalan kaki je dik Oiii...
Xde class mana pn... Cuma kami happy go lucky! !!

RINDU KORG!!!!!


THE END...ZZZzzzz

No comments: