Monday, March 23, 2009

4 perkara

1.
Takziah untuk Feno atas ketiadaan mak feno smlm... Al-fatehah... Semoga rohnya ditempatkan dalam org beriman.. Amin..

Sorry sbb dpt tau lmbt...kalau x anis boleh pegi...sorry..


2.
Td awal pagi anis ikut MRYM pi sek men seksyen 19, sbb nak amek chop!
Anis lupa hari ada perhimpunan!! Hari nie isnin beb!! LUPA!!!
Malu sgt! yer ar dok kt dpn pejabat tu.. budak2 sme tgk2... x thn sgt saya blah!
LOL... 1st masuk skolah tu... AND sekolah tu bangga menjadi "sekolah harapan!"
hahaha! bagus2..tp ada rahsia disebalik tu..kn malina?..hhehehe
Lagu skolah dorg unique!! hahaha! ...ups...
Sek seksyen 2 jadi sekolah harapan gak suatu masa dahulu..hihihi!
Saja nak up skolah sendri jugak..kn kn?

3.
Anis x faham kenapa polis melaysia begitu kurang adap dan kurang belajar!(ayat tapis kn?)
Harus ke dorg tunjuk lagak?
Harus ker dorg tunjuk belang?
Ya Allah.... Biadap sgt perangai dorg..Maaf...
Mmg x thn sgt dah...
Why don't dorg be nice ngan rakyat? xde la org menyumpah dorg?
Kalau anis dah mengamin kan perangai dorg... Kalau ada 100 org?
Ish..

4.
Saya rindu dia!!
Saya rindu dia!!
Saya rindu dia!!
Saya rindu dia!!
Saya rindu dia!!
Saya rindu dia!!
Saya rindu dia!!
Saya rindu dia!!
Saya rindu dia!!
Saya rindu dia!!
Saya rindu dia!!
Saya rindu dia!!
Saya rindu dia!!
Saya rindu dia!!



x terkira!!!

No comments: