Thursday, February 19, 2009

BORING SUDAH!...~@#$%^&&&

Sedih x tgk Orang utan nie?
sedih kan?
Anis rasa anis sedih mcm die la...
Xtau la nape hati nie sedih sgt...
Padahal xde pape pn...
Saja nak meng'gatal' kot..
Jom garu ramai2..
hikhik...
Sebenarnye byk benda yang anis nak kongsi ngan korang...
Tp masih boring nak upload gmbar byk2..
tunggu bila laptop anis boleh online k?
Nie guna laptop mama...

Sape nak ikut g bercuti angkat tgn!
Oh hati nie teringin sgt nak bercuti...
Tp tu la...masing2x berduit!..hikhik...
Sabar...sabar...
Skang nie tgh tgk gambar2 Ana time pi 'Rehlah'...
Best jeeee....weeee
Ok la...korang lps nie nak buat ape?
Saya ingin menikmati secawan kopi yang diletak sedikit susu..
OOoohhh...
Saya teramat cinta kan kopi...
Smpai sakit kepala ubat nye ialah NESCAFE~~
so...ok la...Korang pg la tidur...
Saya ingin berjaga malam..supaya siang hari saya boleh beriadah dengan ZZZzz
Upssss....x la...mengamuk mama...
LOL..
sorry mama...
28 . 02 . 2009
Abang akan menamatkan zaman bujang die..
hikhik..tgl la saya kesorangan yang bujang..
Ohhh x x..
mama pn bujang...hahahaha!!!
sorry skali lagi mama!!
Sayang mama...
ok la bye!

4 comments:

Mysterious Lady said...

smkn byk aku bc blog anda ni, smkn aku rs byk pesamaan kte ni. We really should borak2 u know =)

Mysterious Lady said...

smkn byk aku bc blog anda ni, smkn aku rs byk pesamaan kte ni. We really should borak2 u know =)

_anees^ said...

hehehe...mmg la..dah kita lahir tarikh yg sama hari yg sama tu!tahun yang sama!!! gila!

Mysterious Lady said...

haha xdela sampai gila!