Saturday, November 15, 2008

MEREKA


Linda, Eika, anis dan Naniey...
Gambar nie di'snap' masa kitorg nk convo kat UKM bln 6 lps..
Tu la kali terakhir anis jumpa dorg..
Rindu teramat sgt..
Tapi xtau...
Masa merubah segalanya...

Aku tetap doa kita akan mcm dulu blk..
Insyaallah..
Maafkan aku kalau ada silap ngan korg..
Aku xkan nmpk salah sndri kalau korg x ckp..
Itu la SAHABAT namanye kalau kita saling tegur sesama sndri..
Bukan dengan menutup mata korg and pegi cantu jer...

Aku rindu saat kita jalan naik bukit..
Rindu saat x tidur malam siapkan assignment..
Saat kita bergaduh manja2 sbab kurang tidur!
Saat aku menangis sama2 ngan korg..
Saat aku masak sambal ikan yang masin sgt2 tu..

Erm...Memang masa cepat sgt berlalu...
Dah 2 tahun kita tinggal zaman college kita..

Aku nak sgt kite mcm dulu..


No comments: