Sunday, November 16, 2008

AKU JUGA AKU..

Tag dar cik maryam a.k.a kakak tinggi..:D
:minimo_03:

6 perkara mengenai AKU PERNAH

1. aku penah berfikir untuk merompak bank! ala2 ocean ELEVEN!.miahaha!
2. aku penah jatuh bukit bersama basikal yang menggunakan break kaki!..mane la tau guna!..
3. aku penah nmpk hantu...woooo~~~
4. aku penah marah sampai berdarah hidung..ish ish..
5. aku penah tengok polis nak kejar org jahat sambil tembak..GILA OOOoo..
6. aku penah kena pukul smpai batang hidung bengkak and mata pecah darah..ThumbsDown


6 perkara mengenai AKU SUKA

1. aku suka tidur...ZZZzzzz
2. aku suka kacau mama!
3. aku suka suka sushi sangat2
4. aku suka suka tengok movie..
5. aku suka suka jalan-jalan sambil BERGAMBAR!!
6. aku suka OGURI SHUN!!!


6 Perkara Mengenai AKU GERAM / TAK SUKA BILA ..

1. aku tak suka bila tengah tidur ada org tanya mcm2..(mama suka sgt cantu..sbb nak korek rahsia)
2. aku tak suka bila orang soksek soksek belakang!..ckp dpn bleh?
3. aku tak suka kalau internet sgt lembu!
4. aku tak suka bila TENGOK LELAKI JAHAT!
5. aku tak suka bila lapar..StickingOutTongueSick
6. aku tak suka lipas . (sama mcm maryam jugak!!)

yang kene tag ;

1. Haziqah
2. Fadhilah
3. PENYUxp
4. Cik Tashabella
5. Misz Lollypop

No comments: